Retur
Conditii Retur
Pentru orice fel de probleme legate de piesele/produsele livrate de noi, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0755 22 11 09 sau prin e-mail, la adresa: contact@carzone.ro, pentru a identifica impreuna cea mai buna cale de solutionare.
Dreptul de retragere din contract se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile in care se prezinta conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere dupa cum urmeaza: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului. In cazul in care vi s-au livrat alte piese decat cele comandate de dvs. sau piesele se dovedesc incompatibile in ciuda verificarilor facute de noi in procesul de identificare, CarZone.ro isi asuma atat costul returnarii pieselor catre noi cat si costul returnarii pieselor corecte catre dvs. (aceasta este garantia noastra acordata pentru a va asigura de calitatea serviciilor de identificare a pieselor compatibile oferite de noi in mod gratuit!).
Produsele returnate se vor livra / aduce in maxim 14 zile la adresa magazinului nostru fara a se solicita serviciul ramburs (banii vi se vor returna in contul dvs. dupa inspectia pieselor dar nu mai tarziu de 14 zile): Bdul. Brancoveanu nr 3 B, Sector 4, Bucuresti
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport si pentru a proteja ambalajul original al acestora (va recomandam sa folositi aceleasi elemente de protectie si ambalare folosite de noi sau unele similare).
Nu ne putem asuma raspunderea pentru eventuale pierderi/distrugeri ale produselor returnate pe parcursul transportului catre noi, motiv pt care va sugeram sa asigurati livrarea produselor returnate impotriva acestor riscuri prin serviciile de asigurare ale curierului.
Coletele ambalate necorespunzator ce vor prezenta semne clare de deformare / risc de deteriorare a produselor returnate, Nu vor fi acceptate!
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Nu se accepta la retur:
-
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu, sau acestea au fost comunicate eronat
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autovehicule din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbag, centura de siguranta), huse si acoperiri
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, aditivi, etc.)
CarZone.ro are dreptul sa solicite daune Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. CarZone.ro isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul returneaza produsele prin curier solicitand serviciul ramburs (banii se vor returna in contul Cumparatorului dupa inspectia pieselor) sau daca abuzeaza de politica noastra de retur.
Rambursarea contravalorii produselor returnate:
Valoarea produselor acceptate la retur se va returna cumparatorului in maxim 14 zile calendaristice de la receptia returului dupa cum urmeaza:
- In cazul returnarii produselor prin curier, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar indicat de cumparator
- In cazul returnarii produselor prin predare personala in magazinul nostru, restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar la solicitarea expresa a cumparatorului (in caz contrar se va face tot in contul bancar al clientului)
Pentru restituirea banilor prin transfer bancar trebuie sa ne indicati numarul contului IBAN, numele titularului si eventual CUI-ul societatii (pentru clientii persoane juridice). Contul bancar specificat trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura.